Cześć Wam! Nazywam się...

Paulina Zaborowska

Biegam Ćwiczę Bloguję!

środa, 31 maja 2017

Trochę więcej o mnie

Cześć jestem Paulina, ale mów mi Pauli. Kocham biegać, ćwiczyć, jeść i mieć dni pełne obowiązków. Bieganie to moje największe uzależnienie. Kocham zwierzęta, jak widzisz mam też psa Bryana. Jestem również wegetarianką. Mam 22 lata i wciąż dążę do spełnienia swojego największego marzenia jakim jest dostanie się na medycynę na Gdańskim Uniwersytecie Medycznym. Wierzę, że w końcu mi się uda, przecież jeśli marzysz, potrafisz również to osiągnąć. Droga do mojego sukcesu jest jeszcze w budowie, jeśli chcesz mi towarzyszyć- zapraszam do czytania.


Zakochana w zdrowym stylu życia wegetarianka. Kochaa aktywność fizyczną. Biega, ćwiczy i od niedawna zaczęła przygodę z siłownią. Wytrwale walczy o swoje marzenia, realizując się każdego dnia

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Paulina Zaborowska
Gdańsk, Polska

Wyślij mi wiadomość