Cześć Wam! Nazywam się...

Paulina Zaborowska

Biegam Ćwiczę Bloguję!

niedziela, 15 maja 2016

Zdrowe przepisy na Wielkanoc

  • niedziela, maja 15, 2016
  • by


Wielkanoc nadchodzi wielkimi krokami, na pewno wielu z Was zastanawia się co smacznego przygotować w tym roku do jedzenia. Specjalnie dla Was zebrałam w jednym poście przepisy, dzięki którym Wielkanoc będzie zdrowa, pyszna, a przygotowanie potraw nie spędzi Wam snu z powiek ;)



Śniadanie

Ciasta

Babeczki

Sałatki

Dania główne

Wszystkie nowe przepisy na dania Wielkanocne, które pojawią się na blogu od tej pory znajdziecie tutaj.

A na koniec dla przypomnienia post o dylemacie, który pojawia się w polskich domach co pół roku, czyli Jak nie przytyć w Święta? :)

Macie jakieś sprawdzone przepisy na Wielkanoc? Skusicie się na któryś przepis z wymienionej przeze mnie listy? A może już któryś przetestowaliście? :) Koniecznie dajcie znać i podzielcie się fotką w komentarzu, a jeśli korzystacie z serwisu Instagram tagujcie zdjęcia potraw wykonanych z moich przepisów #fitjestgit, dzięki czemu z powodzeniem je odnajdę :)

Polecam Ci również artykuły od Basi Twoja Pesa, z pewnością poczujesz się stylowo :) Basia ma ogromną wiedzę z zakresu dobrego ubioru, kolorystyki etc. ofertę znajdziesz tu - https://twojapesa.pl/oferta/ znajdziesz tam ofertę przeglądu szafy, zakupów ze stylistką i nie tylko! Ja już próbowałam i jestem zadowolona na 100%!

Zakochana w zdrowym stylu życia wegetarianka. Kochaa aktywność fizyczną. Biega, ćwiczy i od niedawna zaczęła przygodę z siłownią. Wytrwale walczy o swoje marzenia, realizując się każdego dnia

1 komentarze:

Paulina Zaborowska
Gdańsk, Polska

Wyślij mi wiadomość