Cześć Wam! Nazywam się...

Paulina Zaborowska

Biegam Ćwiczę Bloguję!

niedziela, 15 maja 2016

Truskawkowo-bananowy pudding chia

  • niedziela, maja 15, 2016
  • by


Za oknem powoli rozkręca się wiosna, dlatego na deser zaserwowałam sobie coś lekkiego i owocowego. Pudding chia jest absolutnie obłędny, wyjadałam go z lodówki już wczoraj, ale... nie mówcie o tym nikomu :P



Lista składników na 2 desery
- 4 łyżki nasion chia (ja użyłam od Ekorein)
- 400 ml mleka kokosowego (do kupienia w sklepach Internetowych i większych marketach np. Piotr i Paweł, Alma)
- 1 łyżeczka ksylitolu (chyba, że wolicie słodsze desery, wtedy 2)
- 6 truskawek
- 1/2 dojrzałego banana
- 2 łyżki jogurtu naturalnego

Krok po kroku
1) Do miski dodajemy nasiona, mleko kokosowe (koniecznie to, ponieważ normalne mleko nie zagwarantuje nam pożądanej konsystencji), ksylitol i porządnie mieszamy trzepaczką, ewentualnie łyżką i przelewamy do słoiczków/pucharków. Odstawiamy do lodówki na minimum 3h.
2) Do kielicha blendera dodajemy truskawki, banana, jogurt, blendujemy kilka sekund do połączenia składników (z moim nowym sprzętem od Russell Hobbs zajmuje to 8 sekund i w końcu nie muszę myć ścian dookoła blendera:)) i wylewamy na pudding.

Smacznego!

Kcal: 450, B:10, W:17, T:36



Zakochana w zdrowym stylu życia wegetarianka. Kochaa aktywność fizyczną. Biega, ćwiczy i od niedawna zaczęła przygodę z siłownią. Wytrwale walczy o swoje marzenia, realizując się każdego dnia

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Paulina Zaborowska
Gdańsk, Polska

Wyślij mi wiadomość