Cześć Wam! Nazywam się...

Paulina Zaborowska

Biegam Ćwiczę Bloguję!

niedziela, 15 maja 2016

Jagielnik Oreo

  • niedziela, maja 15, 2016
  • by


Wyjątkowe okazje wymagają wyjątkowej oprawy! Dzisiaj przygotowałam jagielnik Oreo - nie jest to ciasto fit, ale przy okazji cheat meal'a udało mi się przemycić trochę wartości odżywczych kaszy jaglanej ;). Bez pieczenia, bez miksowania, wystarczy blender, chęci i 40 minut wolnego czasu :)



Inspirowałam się przepisem, który znalazłam na blogu Veganbanda :)

Lista składników na tortownicę o średnicy 21 cm:
- 1 szklanka kaszy jaglanej Ekorein
- 3 szklanki mleka (może być zwykłe, albo sojowe)
- 1 łyżka ksylitolu
- 1 łyżka oleju kokosowego
- 2 łyżki masła orzechowego ja użyłam tego od Primavika
- 240g ciasteczek Oreo
- 2 łyżki gorzkiego kakao

Krok po kroku
1) Kaszę jaglaną gotujemy (ok. 20 min, aż kasza wsiąknie mleko i będzie miała konsystencję gęstego budyniu) w mleku posłodzonym łyżką ksylitolu, często mieszamy.
2) Herbatniki oddzielamy od kremu. Krem dodajemy do gotującej się kaszy jaglanej, a herbatniki kruszymy ręcznie lub w malakserze na mniejsze kawałki.
3) Pokruszone herbatniki dzielimy na dwie miski - do jednej (spód) dodajemy olej i masło, mieszamy do połączenia się składników, a do drugiej (posypka) dodajemy kakao.
4) Spód układamy na wyłożonej papierem do pieczenia tortownicy. 
5) Ugotowaną kaszę jaglaną blendujemy do uzyskania budyniu i wykładamy na spód ciasta. Całość posypujemy herbatnikami z kakao i wstawiamy do lodówki na min. 2h.

Smacznego!









Zakochana w zdrowym stylu życia wegetarianka. Kochaa aktywność fizyczną. Biega, ćwiczy i od niedawna zaczęła przygodę z siłownią. Wytrwale walczy o swoje marzenia, realizując się każdego dnia

1 komentarze:

Paulina Zaborowska
Gdańsk, Polska

Wyślij mi wiadomość